astrodesvern.oad@gmail.com

dimecres, de setembre 12, 2012

Eclipsi de Sol - 10 de maig del 1994

El 10 de maig del 1994, una mica abans de pondre's el Sol, vam poder veure'l parcialment eclipsat. Va ser sense gaire avis, ja que era una ecplisi anul·lar que passaria, sobretot, pel nord d'Amèrica. 
Recordo estar l'escola Antoni Angueró, on estava estudiant arts gràfiques, i on l'haviem començat a observar amb unes pel·licules velades. Així vaig sortir corrents fins a casa on tenia una càmera reflex amb un carret blanc i negre. No recordo com vaig mesurar l'exposició, sé que mentre el meu pare aguantava la pel·licula jo vaig fer dues fotografies.
Avui, després de més de 18 anys les he tornat a veure tot repassant fotografies antigues, les he escannejat i les comparteixo amb vosaltres. 
Podem veure en Sol parcialment eclipsat i mig tapat ja pels edificis.




Més informació [enllaç]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.